Projektā plānoti praktiski pasākumi sierdariem, lai mācītos ko jaunu par sieru un apmainītos pieredzē, kā arī mārketinga pasākumi, lai plašai sabiedrībai atklātu bagātīgo Latvijā ražoto siera veidu un garšu pasauli:
- Vienota interneta platforma – jauna mājaslapa “Siera ceļš”, kurā būs stāsti par katru dalībnieku, siera apraksti, profesionāli foto, receptes un piedāvājumi apmeklētājiem;
- Mārketinga atbalsts – sociālo mediju kampaņas, video sižeti un publicitātes pasākumi par sieriem un sierdariem,
- Semināri un pieredzes apmaiņa – praktiski semināri ar ārvalstu un vietējiem ekspertiem par siera kvalitāti, ražošanas metodēm un tirgus tendencēm, kā arī apmeklējumi pie citiem siera meistariem;
- Prezentācijas pasākumi un festivāli – siera degustācijas un tirdzniecības pasākumi, kuros satiksies siera ražotāji, šefpavāri, viesnīcu un restorānu pārstāvji, mediji un gardēži;
- Receptes un kulinārā iedvesma – projekts apkopos visma 25 receptes, kas izceļ Latvijas sieru garšu un daudzveidību;
- Vizuālā identitāte un kopīgs zīmols – “Siera ceļš” iegūs savu logo, stilu un saukli, kas vienos dalībniekus kopīgā atpazīstamībā.