EN
LV
DE
RU
Search
Activities
Tickets and Services
Extended search
News
Accommodations
Accommodations
Accommodations
SPA and special offers
Ferries
Destination Baltics
Booking
Publications
Links
Contact us
Tours
Tours
Tours
Ferries
Destination Baltics
Publications
Links
Contact us
Worth seeing
Worth seeing
Worth seeing
Natura 2000
Green advice
Map
Professionals
Professionals
News
Association
Quality
Events
Training
Marketing
Press
Projects
Links
About us
About us
Our team
Promotional materials
History
Contact us
EN
English
Latviešu
Deutsch
Русский
More
Login
"Zaļais sertifikāts" kempingiem/kemperu parkiem - self-evaluation
Self evaluation results
Dabas resursu aizsardzības vīzija, sadarbība, vispārīgie jautājumi
Step 1 of 11
I
Dabas resursu aizsardzības vīzija, sadarbība, vispārīgie jautājumi
I (O)
Obligātie kritēriji
1.
Uzņēmuma saimniekam/vadītājam ir stratēģisks nākotnes redzējums par darbības pilnveidi, lai saglabātu Zaļo sertifikātu savam uzņēmumam. Uzņēmums redz savu vietu un lomu novada un tuvākās apkaimes vides resursu un dabas daudzveidības saglabāšanā, kā arī kļūst par savas apkārtnes vēstnesi un izglīto/informē klientus par novada ievērojamākajām vietām un apskates objektiem.
2.
Uzņēmumā ir persona, kas atbildīga par vides risinājumiem. Tāpat visi uzņēmuma darbinieki ir iepazīstināti ar Zaļā sertifikāta darbības pamatprincipiem. Katrs darbinieks ir informēts atbilstoši savai atbildības sfērai. Tādā veidā tiek nodrošināts, ka uzņēmums ikdienā visur darbojas saskaņā ar zaļās uzņēmējdarbības kritērijiem.
3.
Klientiem izmantojamās būves un telpas atbilst Latvijas Būvnormatīvos noteiktajam prasībām.
4.
Tūristu mītne atbilst Latvijas Kempingu asociācijas minimālajām kvalitātes prasībām kempingiem.
5.
Uzņēmuma publiskajā teritorijā neatrodas brīvi staigājoši mājdzīvnieki.
I (X)
Izvēles kritēriji
6.
Uzņēmuma darbinieki pārzina citas Zaļā sertifikāta (un videi draudzīgas) saimniecības reģionā un sadarbojas ar tām.
0
1
2
3
4
Search
Activities
Tickets and Services
Extended search
Worth seeing
Natura 2000
Green advice