ERDF Interreg CB

14. novembrī lauku tūrisma uzņēmējus aicinājām piedalīties informatīvajā seminārā - "Lauku tūrisma mārketinga aktivitātes Japānas tirgū". Seminārā piedalījās "Lauku ceļotāja" pārstāvji, kas iepazīstināja ar projekta "CAITO - Meta cluster for attracting the Japanese tourism market" mērķi, uzdevumiem, paveiktajām un plānotajām aktivitātēm. Savā darbības pieredzē ar lauku tūrisma uzņēmējiem dalījās tūrisma aģentūras "Baltic Travel group" pārstāve Santa Feodorova - ienākošā tūrisma aģente, kas atbildīga par ceļotājiem no Japānas.  Par Japānas tūristu statistikas rādītājiem, mārketinga instrumentiem un Japānas kultūras īpatnībām iepazīstināja Latvijas Lauksaimniecības universitātes pārstāve - Gunta Grīnberga-Zālīte. Savukārt, "Lauku ceļotāja" pārstāvis Juris Smaļinskis dalījās savā pieredzē un novērojumos par 2 Japāņu pieredzes brauciem uz Latviju, Igauniju un Somiju un sniedza ieskatu brauciena dalībnieku atsauksmju apkopojumā.

 
PREZENTĀCIJAS (PDF)

Mārketinga aktivitātes Japānas tirgū

Anna Palelione, LLTA "Lauku ceļotājs"

Mārketinga istrumenti

Gunta Grīnberga-Zālīte, Latvijas Lauksaimniecības universitāte
Produkta izveides īpatnības Santa Feodorova, "Baltic Travel group"

Atskats uz Japānas tūroperatoru un preses pārstāvju vizītēm Latvijā  

Juris Smaļinskis, LLTA "Lauku ceļotājs"

 

FOTO GALERIJA (foto: Juris Smaļinskis)
This project is part-financed by the European Union and European Regional Development Fund Central Baltic Programme
This publication reflects the views of the author(s). The Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein