Nr 724
Kempings
Kempings Latvija, Vidzeme, Burtnieku novads

EZERPRIEDES

Atsauksme

Personāla attieksme mani šokēja!!! Bijām ar ğimeni un draugu ğimenēm atpūsties kempinga mājiņā 30.07.16., vakarā 20 m no mūsu mājiņas sākās diskotēka ar dīdžeju, tumbām, mikrofoniem un visu pārējo aparatūru kāda uzņēmuma darbiniekiem, kas negaidīti bija ieradušies! Kad, nespējot vairs paciest mūsu mājiņas drebēšanu no milzīgā trokšņa, vienos naktī gāju meklēt administrāciju! Admin.ēka slēgta, telefoniski atbild, ka neko nezina un nevar mums palīdzēt! Līdz četriem naktī mierināju raudošo dēliņu, līdz tracis nomierinājās! No rīta vaicājot, kas tas bijis, man darbinieki atbild, ka katrs atpūšas, kā vēlas! Sūdzībām nav ne mazākā iemesla un, protams, naudas atgriešana par negulēto nakti nebūs!

Saimnieces atbilde:

Saprotu klientes neapmierinātību, jo troksnis kempingā bija un mierīgs naktsmiers nebija baudāms. Taču nebūtu korekti teikt, ka to radīja kaut kādi negaidīti ieradušies sporta spēļu dalībnieki, kas atradās netālu teltīs, bet troksnis nāca arī  no sūdzības iesniedzējas kompānijas, draugiem (uzņēmuma), kas bija rezervējuši 10 kempinga mājiņas un 10 telšu vietas un ballējās jau 2. nakti, jo rezervācija bija veikta no 29 - 31.07.2016.

Mēs nekad sevi neesam pieteikuši kā kluso kempingu un īpaši jau nedēļas nogalēs, kad lielas kompānijas, organizācijas rīko sporta pasākumus, saviesīgas saiešanas jeb paballēšanas. Tādēļ arī šoreiz neiebildām un neaizrādījām arī klientes kompānijas radītajam troksnim, bet viesiem paskaidrojām, ka notiek pasākums un būs skaļi. Turklāt vienmēr esam ievērojuši tādu praksi -  brīdināt kempinga viesus par to, ka notiek pasākums un būs skaļi -  līdz ar to ļaujot viesim izlemt vai palikt pie mums jeb doties uz klusāku naktsmītni.

Arī šajā gadījumā, kad mums kempingā ieradās cits uzņēmums un izteica vēlmi sarīkot sporta pasākumu 30.07.2016. 40 personām, kempinga personāls, ņemot vērā  jau kempingā esošo klientu intereses (sūdzības pieteicējas kompānija) devās pie pasākuma organizātoriem ar tiešu un konkrētu jautājumu - Vai Jums nebūtu iebildumi un netraucēs, ja tepat netālu teltīs būs uzņēmums, kas rīkos sporta spēles, ar mūziku un dīdžeju? Un tikai saņemot apstiprinošu atbildi no esošo klientu pārstāvjiem, ka problēmu nav un tas netraucēs (jo teritorija ir 7 ha), darbinieki ļāva arī otram uzņēmumam izmantot kempinga teritoriju savam pasākumam. Turklāt ir vērts pieminēt, ka esošie klienti nebija rezervējuši savām vajadzībām visu kempinga teritoriju, ko ir iespējams izdarīt - tā nodrošinot sev slēgtu pasākumu.

Protams, situācija izvērtās jautra un skaļa, jo abas kompānijas sadraudzējās un brīžiem ballējās kā viena. Taču diemžēl ne visiem viesiem. Uz cien. Sindijas norādi par slēgtu administrāciju, man jānorāda, ka neesam diennakts iestāde un mūsu darba laiks ir no 8.00 - 22.00 (visur norādīts), turklāt uz telefonzvanu administrators atbildēja pat 1.00 naktī, kad kliente piezvanīja un jautāja  - Cikos tas viss troksnis beigsies? Atbilde bija nevis  - ka mēs nevaram palīdzēt, bet gan nezinam, cikos ballīte beigsies!

No rīta situācija nebūt nebija tik mierīga, jo ap 10.00 ierodoties administrācijā kliente paceltā balsī mēģināja noskaidrot iepriekšējās nakts trokšņa iemeslus, nekorekti sakliedzot uz personālu, apvainojot, ka kempinga darbinieki par viņu ņirgājoties. Uz ko darbinieki mierīgi centās vēlreiz izskaidrot situāciju, minot ka trokšņoja abas kompānijas kopā  un nav korekti vienai palūgt apklust, bet otrai atļaut turpināt ballīti. Darbinieki norādīja, ka svarīgi ir visi klienti, tādēļ nevar liegt kādam baudīt atpūtu, kā viņš to vēlas, bet citam aizrādīt, tādēļ sūdzībām neredz īsti pamatojumu. Par naudas neatgriešanu, iespējams bija pārsteidzīgs lēmums no personāla puses, bet kliente kempinga pakalpojumus izmantoja 2 naktis, sūdzību saņēmām trešās dienas rītā, kad kliente jau brauca prom, turklāt ņemot vērā bravūrīgo toni, darbinieki pieņēma lēmumu, kas varbūt citādi runājot tiktu nokārtots pavisam savādāk. Administrators pieņēma lēmumu naudu neatgriezt. Neapmierinātā kliente kliegdama pameta administrāciju, draudot ar Bez Tabu ierašanos un klietnu zaudēšanu. Pēc maza brīža viņa atgriezās kopā ar pasākuma organizatoru un runāja jau mierīgi, turklāt pasākuma organizators, kurš nebija iebildis pret naktī notiekošo arī joprojam necēla iebildumus,

Saprotam cien. Sindijas neapmierinātību un dusmas, jo vēloties izgulēties un atpūsties, diemžēl nokļuva lielā, skaļā ballītē, iespējams, mūsu atbildība bija pieiet katram viesim individuāli un brīdināt par troksni, taču mēs paļāvāmies uz grupu pārstāvjiem, kas veica rezervācijas un organizēja pasākumus.

Lielākai skaidrībai -  par šīs nedēļas nogales pasākumu mums ir ļoti daudz jauku atsauksmju. No savas puses, domāju visu izdarījām pēc labākās sirdsapziņas, apzinoties, ka nespējam izdabāt pilnīgi visu viesu velmēm, kaut cenšamies to darīt.

Sindija, Latvija, 01.08.2016