| 10:00 |
Reģistrācija / Preses konference |
| 11:00 |
Konferences atklāšana |
| Krišjānis Kariņš, Ekonomikas ministrs |
|
| 11:15 |
Ziņojums par lauku tūrisma attīstību Latvijā 2004. gadā |
| Asnāte Ziemele, Asociācijas „Lauku ceļotājs” prezidente - „Lauku ceļotāja” aktivitātes un sasniegtie rezultāti - Lauku tūrisma piedāvājuma analīze - Problēmas lauku tūrisma attīstībai – risinājumi Eiropā un Latvijā - „Lauku ceļotāja” attīstības plāni un mārketinga stratēģija |
|
| 11:35 |
2004. gada labāko lauku tūrisma saimnieku sveikšana |
| Rīta sesija: Valsts loma lauku tūrisma produkta attīstības un noieta veicināšanā |
|
| 11:50 |
Valsts tūrisma attīstības plāni un mārketinga aktivitātes |
| Uldis Vītoliņš, Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors | |
| 12:10 |
Esošais un plānotais atbalsts lauku tūrisma attīstībai (ES fondi, NUAP u.c.) |
| Ņina Rakstiņa, Zemkopības ministrijas Lauku attīstības departamenta vadītāja | |
| 12:30 |
Higiēnas prasības pārtikas apritē lauku tūrismā |
| Aija Melngaile, PVD Sabiedriskās ēdināšanas uzraudzības sektors | |
| 13:00 |
Pusdienas |
| Pēcpusdienas sesija: Mārketings un pārdošana lauku tūrisma uzņēmumā |
|
| 14:00 |
Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē |
| Agnese Jakoviča, „Lauku ceļotāja” mārketinga speciāliste - Kas ir lauku tūrisma klienti – to vēlmes un prasības (dati no „Lauku ceļotāja” klientu aptaujām) - Kā veikt klientu uzskaiti un analīzi, kā to izmantot, lai labāk pārdotu savu naktsmītni (praktiski piemēri produkta noformēšanai, cenas noteikšanai un reklāmai) |
|
| 14:30 |
Kvalitāte – veiksmīga lauku tūrisma mārketinga priekšnosacījums |
| Antra Damberga, „Lauku ceļotāja” projektu speciāliste - Kāpēc svarīgas kvalitātes kategorijas – klientu attieksme (aptauju rezultāti, Eiropas pieredze) - Jaunā „Lauku ceļotāja” kvalitātes sistēma līdzvērtīgai konkurencei Eiropā - Kā paaugstināt kvalitāti, 11 kritiskie punkti kvalitātes kategoriju noteikšanai |
|
| 15:00 |
Kafijas pauze |
| 15:30 |
Jaunā Baltijas lauku tūrisma interneta rezervāciju sistēma |
| Ģirts Ziemelis, „Lauku ceļotāja” sistēmas analītiķis - Interneta kā klientu piesaistes un pārdošanas kanāla priekšrocības - Jaunās „Lauku ceļotāja” mājas lapas prezentācija, lietošanas iespējas un priekšrocības lauku naktsmītņu saimniekam |
|
| 16:00 |
Praktiski piemēri veiksmīgam lauku tūrisma mārketingam |
| Roberts Riekstiņš, Laumu dabas parka īpašnieks (Talsu rajons) Juris un Māra Maksimovi, viesnīcas „Brīze” un viesu nama „Rozēni” īpašnieki (Limbažu rajons) - Produkta noformēšana un pakešu veidošana sezonas pagarināšanai - Iespiedmateriāli, internets, sadarbība u.c. efektīvākie klientu piesaistes un pārdošanas kanāli |
|
| 16:30 |
Latvijas lauku tūrisma piedāvājums ārvalstu tūrista skatījumā |
| Eva Staltmane, Latvijas Tūrisma informācijas biroja Lielbritānijā vadītāja | |
| Konferences noslēgums |
|
| 17:00 |
Kataloga „Atpūta laukos” prezentācija |