Нo 344
Гостиница
Гостиница Латвия, Kurzeme, Engures novads

VILLA ANNA

Отзыв

29/07/2011 ap pl.18 iebraucām paēst Villa Anna Apšuciemā. Galvenais secinājums: cenas kā restorānā, apkalpošana - kā kolchoza ēdnīcā. Latviski meitene komunicēja ar lielām grūtībām. Nažus un dakšas nevis nolika katram priekšā, bet atnesa 1 čupiņā, ietītus salvetē. Bērnam atnesa ūdeni pudelē ar salmiņu. Pēc jautājuma, kur ir glāze, atbildēja, ka parasti pasniedzot šādi, bet, ja mēs gribot, varot atnest arī glāzi. Kad atnesa ēdienu, uz manu "paldies" atbildēja "požalusta". Kad jautājām, vai ir pledi, nevis tos atnesa, bet ieteica, ka mēs tos varot palūgt recepcijā, ja ir kādi brīvi (!). Tā varētu vēl turpināt. Nabaga meitēns - varēja redzēt, ka tas viss ir aiz nezināšanas - vnk neviens nekad dzīvē viņu nav pamācījis, kā veikt oficianta darbu. Izskatās, ka saimniekiem tas nerūp. Žēl, Villa Anna varēja būt laba vieta, bet nu vairs tur nebrauksim, un arī citiem neieteiksim. P.S. ĒDIENU nekomentēšu - tas bija visumā OK - nekas izcils, bet arī nebija pilnīgi garām.

Saimnieka atbilde:

Villa Anna vienmēr ar lielu uzmanību seko atsauksmēm, it īpaši tām, kur izskan kritika, jo strādājot apkalpojošā sfērā vienmēr gribas, lai viss būtu perfekti, un ir darīts viss iespējamais, lai apmeklētāji būtu apmierināti un priecīgi atgriezties atpakaļ. Taču ir momenti, kad apmeklētāji atbrauc tik daudz, ka personāls nevar paspēt apkalpot visus īsā laikā, un tad praktikantiem, kuri ir pieņemti mācīties, tiek uzticēti pienākumi, kurus tie nav līdz galām apguvuši. Bet mēs visi kādreiz kaut ko darām pirmo reizi un zinām, ka ir vajadzīgs laiks, lai varētu iemācīties, un iemācīties bez kļūdām nav iespējams. Ja Jūs atbrauktu pēc nedēļas, tad tā pati oficiante Jūs apkalpotu jau pavisām citā līmenī.

Starp Villa Anna klientiem ir ļoti daudz atpūtnieki no Krievijas, un ārzemniekiem ļoti patīk pateikties latviešu valodā, sakot „paldies”, nevis „spasibo”, tāpēc atbildi „pozhalujsta” uz jūsu „paldies” latviesu valodā, lūdzam neuztvert kā aizvainojumu, bet kā parasto pārpratumu, pārteikšanos. Tāpat dienas laikā oficiantei ir jārunā vismaz 3 valodās: latviešu, krievu, angļu, citreiz arī vācu, tāpēc dažreiz gadās, ka aizstrādājoties var kaut ko sajaukt. Mēs ļoti atvainojamies par radušos situāciju, un lūdzam piedošanu par mūsu oficiantes neuzmanību.

Villa Anna restorānā visi galdiņi ir servēti pēc restorānu standarta, bet tā kā pa visu viesnīcas teritoriju – pludmales krastā, uz terases un vietās ar skatu uz jūru ir novietoti daudz piknika galdiņi, kurus apmeklētēji ir ļoti iecienījusi, viesi bieži izvēlās sēdēt ārpus restorāna telpām. Galdiņi ārpus restorana telpām nav servēti un bez uzklātiem galdautiem, tāpēc mēs uzskatām, ka likt galda piederumus tieši uz nepārklāta galda nav higiēniski. Taču pašreiz tiek apspriests, kā mēs varētu to atrisināt, jo mums tiešām gribētos, lai apkalpošana mūsu retsorānā būtu vislabākajā līmenī, un darīsim visu, lai tā arī būtu.

 

Jazeps, Латвия, 05.08.2011