Vieta ļoti skaista, diemžēl, sarūgtina personāla attieksme. Mēneša laikā ir nācies pabūt 2 pasākumos, progresa nav. Laikam jau viesu netrūkst...
Saimnieku atbilde:
Labdien.Paldies par Jūsu informāciju. Tā kā Santa nav norādījusi konkrētāķ, kas viņu neapmierina, es vēlētos sīkāk uzzināt par ko ir šī neapmierinātība.Protams, ka mēs cenšamies,lai katrs klients no mūsu nama aizietu apmierināts.Gaidīšu vēstuli,lai mēs varētu mācīties no kļūdām un ,lai tās netkārtotos kā šajā gadījumā.Paldies.
Lobes kroga vadītāja Kristīne.
Vēlreiz klients:
Konkrēti - kādas firmas svinībās, meitenes, kas it kā apkalpoja galdus, tikai pēc vairākkārtējiem lūgumiem bija spējīgas apmainīt limonādes krūzes un novākt iztukšotos traukus. Citā reizē - vienojoties par pārsteiguma vakariņām jubilejā, tika sarunāts, ka būs īpašs galdiņš ar svecēm utt., ierodoties - kur gribiet, tur sēdiet! It kā jau sīkumi, bet... Diemžēl arī īrējot pirti, slotiņas iedeva tikai pēc īpaša lūguma, ja tas ir par atsevišķu samaksu vai jāņem līdzi pašiem, tad vajadzētu informēt iepriekš, jo citās vietās slotiņas un palagi parasti ir jau sagatavoti...
Tie, protams, ir sīkumi, bet tieši sīkumi ļoti daudz nozīmē!
Saimnieks:
Vēlreiz Jums paldies par informāciju.