No 917
Schloß, Landgut
Schloß, Landgut Lettland, Kurzeme, Skrundas novads

MILCHMUSEUM „BERGHOF“

Referenzen

Kritisks muižas kā viesnīcas kompleksa menedžments. Personāls cenšas, bet nav apmācīts risināt problēmsituācijas. Piemēram, bijām rezervējuši pirti uz 20.30. Savlaicīgi plkst. 18 gājām uz vakariņām. Vakariņas ievilkās, jo tika mums gatavotas 2 stundas ar minūtēm, gan nekas īpašs. Tuvojoties pirts laikam, lūdzām risināt problēmu, administratore kā pretimnākšanu mūsu pirts laiku pavirzīja par 15 min., vairāk nevarot, jo nāk citi. Lielā steigā uzēdām, kāds tur vēl deserts, un uz pirti prom. Pēc 55 minūtēm (rezervācija uz 1 stundu) ierodas nākošie pirts gribētāji, mēs vēl atsilstam. Domāju, kā viņi jutās, jo nekas nebija novākts. Otrā dienā pēc brokastīm plkst. 10 bija rezervēta masāžas procedūra vienai personai. Skumji, bet naktī sākās drudzis un no rīta nācās secināt, ka veselības stāvoklis neļauj baudīt procedūru, var būt pat bīstami. Atkal savlaicīgi (tūlīt pēc plkst. 8) informējām par radušos situāciju, saņēmām atbildi, ka, diemžēl, procedūras rezervāciju atcelt nav iespējams. Izrakstoties no viesnīcas, rēķinā iekļauta arī nenotikusī masāža EUR 49. Lai gan administratore it kā piekrita, ka īsti korekti nav, tomēr nācās samaksāt. Secinājumi: vai nu personāla nekompetence (atceros vismaz 2 līdzīga rakstura situācijas, gan ārzemēs, kur abās tika rasts kompromisa risinājums), vai saimnieku centieni iekasēt maksimālo no viesiem. Ja pēdējais, tad vēl jo skumjāk, jo trūkumi lien ārā viens aiz otra- sienas numuriem papīra biezumā un dzirdams katrs kaimiņa elpas vilciens, baseinā nedarbojas strūklas masāžas ierīce. Simpātiska mini ekskursija pa muižas ēku, iebraucot, taču, ņemot vērā augsto cenu līmeni, pa ekskursijas laiku viesu somas pienāktos nogādāt uz numuriņu. Galavārds- otrreiz nebrauksim, ja kāds šo lasa- domājiet, vai ir vērts.

Saimnieku atbilde:

Labdien!

Mēs ļoti labi izprotam klienta sāpi par rezervēto un tai pat laikā, pēc paša klienta ieskatiem, neizmantoto masāžas laiku.
Uz šo gadījumu iespējams skatīties no daudziem skatu punktiem un katram ir sava patiesība.

  •     Klients, kurš tikai sev zināmu iemeslu pēc, pēkšņi vairs nevēlas izmantot savu rezervēto laiku un pakalpojumu. Atbildīgi par to nejūtas!
  •     Pakalpojuma sniedzējs, kurš ir gatavs sniegt izvēlēto pakalpojumu, klientam vēlamajā dienā un laikā. Nesaņem savlaicīgu rezervācijas atcelšanu.

 Un cits Piena muižas klients, kuram šajā konkrētajā dienā un laikā ir bijis liegts izmantot pakalpojumu ...
Arī mums šis starpgadījums, ar visām niansēm un emocijām ir ļoti nepatīkams. Esam no jauna izvērtējuši un papildinājuši savus iekšējās kārtības nosacījumus, kuri attiecas uz Piena muižas darbiniekiem. Tādējādi novēršot neskaidrības savstarpējā saskarsmē.

Ar cieņu,
Piena muižas kolektīvs

Ilmārs V., Lettland, 26.02.2017