Izstrādātas vadlīnijas par to, - kā militāro mantojumu iesaistīt tūrisma produkta radīšanā, veidojot jaunus vai uzlabojot
esošos tūrisma produktus. Vadlīnijās ietvertais militārā mantojuma objektu periods bija 20. gadsimts, aplūkotā teritorija – Latvija, Lietuva un Igaunija.
Vadlīnijas noderēs:
- Militārā mantojuma objektu īpašniekiem un apsaimniekotājiem, lai radītu kvalitatīvu tūrisma produktu, kā arī saglabātu mantojumu nākamībai;
- Plānošanas reģioniem, pašvaldībām un tūrisma informācijas centriem, kuru teritorijā vai īpašumā ir militārā mantojuma objekti - šo objektu apzināšanā, apsaimniekošanā un reklamēšanā;
- Citiem zemju īpašniekiem – valsts un pašvaldību mežu apsaimniekotājiem, privātīpašniekiem;
- Militārā mantojuma entuziastiem, vēsturniekiem un pētniekiem;
- Tūrisma gidiem stāstījuma bagātināšanai un interpretācijai.