Interneta rezervāciju sistēmas - iespējas un izaicinājumi lauku tūrisma uzņēmējiem
Prezentācija īsi raksturo to, kā attīstījusies interneta izmantošana mārketingā no pirmsākumiem 1996. gadā līdz šim laikam. Kopš 1998. gada vairumam asociācijas biedru ir sava mājas lapa asociācijas kopējās Interneta lapas ietvaros. Šobrīd 500 no 2900 asociācijas piedāvātajām atpūtas vietām iespējams rezervēt Internetā. Priekšrocība ir tā, ka lauku tūrisma uzņēmēji atrodas “tiešā tirgus tuvumā”, asociācija var koncentrēties galvenokārt uz mārketingu Internetā, kā arī detalizēti ir iespējams izsekot rezultātiem – rezervāciju skaitam un apgrozījumam. No mazo uzņēmēju viedokļa trūkums ir tas, ka nepieciešama augsta disciplīna, lai nepieļautu kļūdas klientu rezervācijās. Pieredze liecina, ka klienti labprāt Internetā meklē brīvās atpūtas vietas izvēlētajos datumos, taču rezervāciju veic tradicionālā veidā, sazinoties personiski.